O le a le uiga o le SELV mo sapalai o le eletise?

O le a le uiga o le SELV mo sapalai o le eletise?

O le SELV e tu mo le Saogataga Extra Low Voltage. Nisi tusi AC-DC eletise sapalai tusi lesona o loʻo iai lapataʻiga e uiga ia SELVA. Mo se faʻataʻitaʻiga, atonu e i ai se lapataʻiga e uiga i le faʻafesoʻotaia o galuega e lua i le faʻasologa aua o le iʻuga o le maualuga o le voltage e mafai ona sili atu i le SELV faʻatulagaina saogalemu tulaga, lea e laititi atu pe tutusa i le 60VDC. I se faʻaopopoga, e ono i ai ni lapataiga e uiga i le puipuia o laina faʻatumu ma isi auala faigofie i le sapalai o le eletise ma ni ufiufi e puipuia ai i latou mai le paʻi atu i ai o loʻo faʻatautaia tagata faigaluega pe faʻafuaseʻi ona pa'ū e se mea faigaluega pa'ū, ma isi.

UL 60950-1 o taʻua ai o le SELV matagaluega o se "matagaluega lona lua lea ua matua fuafuaina ma puipuia i lalo o masani ma tasi nofosala tulaga, ona voltages e le sili atu i se saogalemu tau." O le "matagaluega lona lua" e leai se fesoʻotaʻiga tuʻusaʻo i le malosiʻaga autu (AC mains) ma maua lona mana e ala i se transformer, liliu poʻo tutusa vavaeʻese masini. 

Tele o suiga eletise maualalo voltage AC-DC sapalai o paoa ma galuega faatino e oʻo atu i le 48VDC fetaui ma le SELV manaʻoga. Faatasi ai ma se 48V galuega faatino o le OVP seti mafai ona oʻo atu i le 120% o filifiliga, lea o le a faʻatagaina ai le taunuʻuga e oʻo atu i le 57.6V ae e leʻi tapunia le sapalai o le eletise; o lenei o le a mulimuli lava i le maualuga 60VDC mo SELV mana.

I se faʻaopopoga, o le SELV galuega faʻatino e maua e ala i le eletise vavaeʻese ma faʻalua pe faʻamalosia faʻaʻesega i le va o le muamua ma tulaga lua itu o le transformers. E le gata i lea, ina ia faʻamalieina SELV auiliiliina, o le voltage i le va o soʻo se lua faʻaavanoaina vaega / taʻavale poʻo le va o le tasi avanoa faʻaavanoa vaega / ave taʻavale ma le lalolagi e le tatau ona sili atu i se saogalemu aoga, lea ua faʻamatalaina o le 42.4 VAC tumutumu poʻo le 60VDC mo le sili atu nai lo le 200 ms i le taimi masani taʻotoga I lalo o le tasi tulaga sese, o nei tapulaʻa ua faʻatagaina e alu maualuga i le 71VAC tumutumu poʻo le 120VDC mo le sili atu nai lo le 20 ms.

Aua le teteʻi pe a e mauaina isi eletise elemeni e faʻauiga uiga ese le SELV. O faʻamatalaga / faʻamatalaga i luga atu e faʻasino ia SELV e pei ona faʻamatalaina e le UL 60950-1 ma isi fesoʻotaʻiga faʻapitoa e uiga i le maualalo o le sapalai o le eletise.


Taimi Post: Jul-20-2021