Faʻafefea ona foʻia le faʻafitauli e uiga i le leai o se sapalai o le paoa sapalai?

Faʻafefea ona foʻia le faʻafitauli e uiga i le leai o se sapalai o le paoa sapalai?

O le eletise sapalai o loʻo i ai le parameter: IP rating, o lona uiga, pefu ma faʻamamaluina fua. Faʻaaoga le IP i numera e lua e faʻailoa ai, o le numera muamua e faʻailoa mai ai le tulaga puipuia o le masini, ma le numera lua

Faʻailoa le vai puipuiga tulaga o mea faigaluega. E tusa ai ma numera eseese o le oloa atigi, le puipuiga gafatia o le oloa mafai ona vave ma faigofie fuafua.

O le mea moni, o le paoa sapalaiina foi i ai puʻupuʻu-matagaluega, ova, ma ova-vevela puipuiga puipuiga. O lenei manatu e le tau faʻamatalaina tele, o le uiga e te malamalama ai.

  Q: O a ni puipuiga mo le filifilia o le susuluina o le eletise e faʻaalu ai le paʻu o le paoa?

  tali:

  A. Ina ia faʻateleina le ola tautua o le eletise faifai pea avetaʻavale avetaʻavale, e fautuaina e filifili se faʻataʻitaʻiga ma le 20% sili atu paoa faʻatulagaina mana. Mo se faʻataʻitaʻiga, afai o le uta o le 120W, e fautuaina e filifili a 150W eletise vai eletise tumau vai sapalai, ma isi mea e mafai ona faʻaleleia atili ai le ola o le eletise sapalai o le eletise.

  B. E tatau ona mafaufau i le galue siosiomaga vevela o le susu le sapalaiina o le eletise ma pe o i ai ni faʻaopoopoga ausilali faʻaopopoga vevela masini. O le avega e tutusa e faʻateleina pe a o le ambient vevela e maualuga tele, o lea la le susu susu sapalai manaʻomia e faʻaititia

Le aofaʻi o galuega faatino.

  C, o le faʻaaogaina o le moli auala auala sapalai ma le paoa masani sapalai e tatau ona filifilia le tutusa paoa sapalai.

  D, filifili le manaʻoga o oloa manaʻomia ma faʻatinoina tapulaʻa, faʻamatalaga, pei o CE / PFC / EMC / ROHS / CCC tusi faʻamaonia, ma isi.

  F: Aisea e le mafai ai ona ola sologa lelei le sapalai o le eletise aʻo le avega o se afi, matauila poʻo se uta mamafa?

  tali:

  A o le avega o se afi, o se matauila poʻo se capacitive avega, o le taimi nei e tele tele i le taimi o le kiina, lea sili mamao atu i le maualuga avega o le susu vai sapalai, o lea o le susu susu sapalai o le a le mafai ona liliu sologa lelei.


Taimi o lafoina: Jun-25-2021